ОБЯВА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА "СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР" I СТЕПЕН - 01.11.2012г.
О Б Я В А ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА СЛУЖИТЕЛИ
В изпълнение на Заповед № РД-11-34/25.10.2012 г. на Председателя на Административен съд – Кърджали е обявен конкурс за заемане на 1 щ.бр. за длъжността “Системен администратор І степен” при следните условия: 1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността “Системен администратор І степен”: завършено висше образование с компютърна квалификация – магистър; познаване нормативната уредба и естеството на работа в съдебната система,отлични познания по компютърната техника и деловодни автоматизирани системи;експертни познания в системната и мрежовата администрация; минимум 5/пет/ години трудов стаж по специалността; владеене на английски език /писмено и говоримо/; дискретност, отговорност, лоялност; инициативност, оперативност, комуникативност, способност за работа в екип. 2. Начин на провеждане на конкурса и оценяване на кандидатите: Първи етап - разглеждане на постъпилите заявления и допускане до конкурс на определените кандидати, които напълно отговарят на посочените изисквания. В списъка на допуснатите кандидати ще бъде посочена датата на провеждане на конкурса, началния час и мястото на провеждането му. Втори етап – събеседване с кандидатите. 3. Необходими документи: За участие в конкурса кандидатите подават: Писмено заявление за участие в конкурса, с посочени трите имена, ЕГН, точен адрес и телефон за връзка с кандидата; Заверено копие от документ за самоличност; Автобиография – тип СV; Декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен от правото да заема определена длъжност; Декларация от кандидата за липса на обстоятелствата по чл. 107а, ал.1 от КТ; Свидетелство за съдимост; Медицинско свидетелство за работа, заверено от Областен диспансер за психични заболявания; Медицинско свидетелство за работа от личния лекар; Заверено копие от документи за придобита образователна и квалификационна степен; Заверено копие от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж; Препоръки от предишен работодател /ако има такива/. Кандидатите могат да подават и други документи, доказващи тяхната квалификация и умения за обявената длъжност. При подаване на документите е необходимо да се представят и оригиналите! 4. Място на подаване на документи: Всеки работен ден от 9.00ч. до 17.00ч. в сградата на Административен съд – Кърджали, ул. Булаир № 12, Регистратура - стая № 9, партерен етаж, срещу входящ номер. Декларациите и типовата длъжностна характеристика за конкурсната длъжност са публикувани в Интернет-страницата на Административен съд – Кърджали. 5. Срок за подаване на документите: 30-дневен срок, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата в местен ежедневник. Информация за конкурса може да получи всеки желаещ от Административния секретар на съда - тел. 0361/58380. 6. Минималният размер на основната заплата за длъжността “Системен администратор І степен” е 819 лв., съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията на осн.чл.341 от ЗСВ. 7. Кратко описание на длъжността съгласно длъжностната характеристика: Системният администратор отговаря за програмното и технологическото осигуряване на компютърната техника в съда; осигурява интегрирането на информационните системи; инсталира, конфигурира и поддържа работни станции; администрира и контролира достъпа на потребителите до базата данни; извършва техническа поддръжка на наличния хардуер; отговаря за съхранението на натрупаната информация; извършва периодична актуализация на операционните системи на операционните системи или приложен софтуер и на наличните бази данни; провежда обучение на съдиите и съдебните служители за работа с програмните продукти; подпомага ги при възникване на проблеми при работата им със софтуера; поддържа и актуализира интернет страницата на съда.
Обявата е публикувана във в-к “Нов живот “, бр.200/01.11.2012г. Прикачени файлове:
|