C C C C A+ A A- X

ОБЯВА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА "СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР" I СТЕПЕН - 01.11.2012г.

Дата на публикуване 1 ноември 2012 Последна редакция 13 май 2019 Кариери Отпечатай

О  Б  Я  В  А

ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА СЛУЖИТЕЛИ

 

В изпълнение на Заповед № РД-11-34/25.10.2012 г. на Председателя на Административен съд – Кърджали е обявен конкурс за заемане на 1 щ.бр. за длъжността “Системен администратор І степен” при следните условия:

1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността “Системен администратор І степен”: завършено  висше  образование  с  компютърна квалификация – магистър; познаване нормативната уредба и естеството на работа в съдебната система,отлични познания по компютърната техника и деловодни автоматизирани системи;експертни познания в системната и мрежовата администрация; минимум 5/пет/ години трудов стаж по специалността; владеене на английски език /писмено и говоримо/; дискретност, отговорност, лоялност; инициативност, оперативност, комуникативност, способност за работа в екип.

2. Начин на провеждане на конкурса и оценяване на кандидатите:

Първи етап - разглеждане на постъпилите заявления и допускане до конкурс на определените кандидати, които напълно отговарят на посочените изисквания.

В списъка на допуснатите кандидати ще бъде посочена датата на провеждане на конкурса, началния час и мястото на провеждането му.

Втори етап – събеседване с кандидатите.

3. Необходими документи:

За участие в конкурса кандидатите подават: Писмено заявление за участие в конкурса, с посочени трите имена, ЕГН, точен адрес и телефон за връзка с кандидата; Заверено копие от документ за самоличност; Автобиография – тип СV; Декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен от правото да заема определена длъжност; Декларация от кандидата за липса на обстоятелствата по чл. 107а,  ал.1 от КТ; Свидетелство за съдимост; Медицинско свидетелство за работа, заверено от Областен диспансер за психични заболявания; Медицинско свидетелство за работа от личния лекар; Заверено копие от документи за придобита образователна и квалификационна степен; Заверено копие от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж; Препоръки от предишен работодател /ако има такива/.

Кандидатите могат да подават и други документи, доказващи тяхната квалификация и умения за обявената длъжност.

При подаване на документите е необходимо да се представят и оригиналите!

4. Място на подаване на документи:

Всеки работен ден от 9.00ч. до 17.00ч. в сградата на Административен съд – Кърджали, ул. Булаир № 12, Регистратура - стая № 9, партерен етаж, срещу  входящ  номер.

Декларациите и типовата длъжностна характеристика за конкурсната длъжност са  публикувани в Интернет-страницата на Административен съд – Кърджали.

5. Срок за подаване на документите:  30-дневен срок, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата в местен ежедневник.

Информация  за  конкурса  може  да  получи  всеки желаещ от Административния секретар на съда - тел. 0361/58380.

6. Минималният размер на основната заплата за длъжността “Системен администратор І степен” е 819 лв., съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията на осн.чл.341 от ЗСВ.

7Кратко описание на длъжността съгласно длъжностната характеристика: Системният администратор отговаря за програмното и технологическото осигуряване на компютърната техника в съда; осигурява интегрирането на информационните системи; инсталира, конфигурира и поддържа работни станции; администрира и контролира достъпа на потребителите до базата данни; извършва техническа поддръжка на наличния хардуер; отговаря за съхранението на натрупаната информация; извършва периодична актуализация на операционните системи  на операционните системи или приложен софтуер и на наличните бази данни; провежда обучение на съдиите и съдебните служители за работа с програмните продукти; подпомага ги при възникване на проблеми при работата им със софтуера; поддържа и актуализира интернет страницата на съда.

 

 

Обявата е публикувана във в-к  “Нов живот “, бр.200/01.11.2012г.

Прикачени файлове:
Типова длъжностна характеристика 57 Kb
Декларация за липсата на обстоятелства по чл.132 от ПАС 27 Kb
Декларация по чл.131 от ПАС 25 Kb

 

Още по темата

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация